FAQ
Jaką najmniejszą liczbę etykiet mogę zamówić i jaki nakład opłaca mi się wydrukować cyfrowo?
Najmniejszy nakład etykiety według jednego projektu graficznego to 10 egzemplarzy. Jeżeli jest potrzebny wyraźnie większy nakład i wiadomo, że etykieta będzie często dodrukowywana bez zmian, warto sprawdzić, czy tańszy nie okaże się druk fleksograficzny – który również możemy Ci zaoferować.
Czy zanim potwierdzę zamówienie, mogę sprawdzić, jak będzie wyglądał wydruk?
Oczywiście! Właśnie dlatego przygotowujemy na Twoje życzenie tak zwane wydruki próbne przed realizacją zamówienia.
Jeżeli zamawiasz u nas druk na przykład etykiet i chcesz zobaczyć na własne oczy efekt końcowy, to jako wydruk próbny otrzymujesz przykładową etykietę wydrukowaną dokładnie tak, jak będzie realizowane całe zamówienie. Taką etykietę możesz potem nakleić na swój produkt i zobaczyć, jak prezentują się razem.
Jeżeli składając zamówienie, wiesz, że bardzo Ci zależy na czasie, albo Twoja etykieta była już wielokrotnie drukowana, to jako próbkę możesz otrzyma
plik .pdf do wglądu na komputerze i do akceptacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W jakiej postaci otrzymam zamówione etykiety: w rolkach czy na arkuszach?
To zależy od Twoich potrzeb. Jeżeli zamawiasz u nas etykiety z myślą o wykorzystaniu (pół)automatycznej etykieciarki, to możemy przygotować dla Ciebie etykiety w rolach (z rdzeniem o standardowej średnicy 76 mm). Jeżeli będziesz naklejać ręcznie, to dostarczymy Ci etykiety w arkuszach.
Co to jest „kierunek nawijania” i czy w moim przypadku ma znaczenie?
I to zależy od Twoich potrzeb. Jeżeli zamówione przez Ciebie etykiety na roli będą przyklejane maszynowo w określoną stronę na produkt (np. na słoik), to oznaczenie kierunku nawijania – jak sama nazwa wskazuje – pozwala zapewnić, że zostaną umieszczone prawidłowo, zorientowane właściwie. Jeżeli zaś etykiety będą naklejane ręcznie, kierunek nawijania (najczęściej) nie będzie miał znaczenia.